مقالات

نمرات ایالات متحده در خواندن و علم بالاتر از حد متوسط ​​است و در ریاضیات عقب مانده است

مقالات علمی با ترجمه مستقیم سایت بزرگ دنیای خوب زندگی

دانش آموزان

اعتبار: دامنه عمومی CC0

دانش آموزان آمریکایی ممکن است بهتر خواندن نباشند ، اما در رتبه بندی دستاوردهای آموزشی در سراسر جهان پیشرفت می کنند زیرا بسیاری از همسالانشان در کشورهای دیگر رو به وخامت می گذارند.

اگرچه ممکن است عملکرد ریاضیات کاهش نیابد ، کودکان 15 ساله در ایالات متحده هنوز در ده ها کشور دیگر ده ها تن از همسالان خود را عقب مانده اند.

در کل ، آخرین عکس جهانی موفقیت نشان می دهد که دانشجویان آمریکایی در خواندن و علم بالاتر از حد متوسط ​​هستند ، اما در ریاضیات پایین تر از حد متوسط ​​هستند.

برنامه بین المللی ارزیابی دانش آموزان 2018 یا PISA بسیاری از سیستم های مدارس آسیایی را در صدر نشان می دهد. بهترین عملکرد در هر سه روش مجموعه ای از چهار استان چین – پکن ، شانگهای ، جیانگ سو و ژجیانگ بود. PISA به دنبال آزمایش نه تنها دانش آموزان است ، بلکه آیا آنها می توانند از این دانش برای حل مشکلات استفاده کنند.

حدود 600000 کودک 15 ساله در تقریبا 80 کشور و سیستم های آموزشی سال گذشته در آزمون دو ساعته رایانه شرکت کردند. این آزمون در مقیاس 1000 امتیاز انجام می شود.

از جمله نتایج:

– در خواندن ، میانگین نمره آمریکا 505 ، بالاتر از میانگین بین المللی 487 بود.

– در ریاضیات ، میانگین نمره در ایالات متحده 478 ، پایین تر از میانگین بین المللی 489 است.

– در علم ، میانگین نمره آمریکا 502 ، بالاتر از میانگین بین المللی 489 است.

میانگین نمره آمریكا از سال 2015 در هیچ یك از این مباحث تغییر چشمگیری نداشته است. میانگین نمره در آمریكا نیز از زمانی كه این آزمون برای اولین بار در سال 2000 برای خواندن و در سال 2003 برای ریاضیات بود ، اساساً تغییر نکرده است. نمرات علوم آمریکا از سال 2006 به لطف پیشرفت های سال های گذشته افزایش یافته است.

در سراسر جهان ، دانشجویان آمریکایی در 8 کشور خواندن ، 30 رشته ریاضی و 11 حوزه قضایی ریاضیات نسبت به همسالان خود بسیار بهتر عمل کرده اند.

بتسی داووس ، وزیر آموزش آمریكا در بیانیه ای گفت كه دانش آموزان به "آزادی برای پیگیری گزینه های مختلف و تجربه یادگیری شخصی تر" نیاز دارند. این برنامه پیشنهاداتی را برای اعتبارات مالیاتی فدرال برای کمک های مالی به گروه هایی که بورس های تحصیلی به مدارس خصوصی ، آموزش های حرفه ای ، کوپن مدارس و اطمینان بیشتر به مدارس منشور خصوصی اجرا می کنند ، ترویج می کند.

داووس گفت: "نتیجه نهایی این است که یک مطالعه واحد نشان نمی دهد که آموزش آمریکایی به اندازه کافی در حال پیشرفت است." "نتایج به مدت یک دهه پایدار بوده است. بدتر از آن ، نمرات ضعیف ما همچنان در حال سقوط است."

پگی کار ، دستیار کمیسر مرکز ملی آمار آموزش ، روز دوشنبه به خبرنگاران گفت که ایالات متحده ، با قوام خود در نتایج مطالعه ، در مقایسه با سایر کشورها افزایش یافته است.

کار گفت: "این دقیقاً همان چیزی نیست که شما می خواهید رتبه خود را بهبود بخشید ، اما با این وجود رتبه ما بهبود یافته است." با این حال ، او متوجه شد که ایالات متحده "به وضوح در ریاضیات" می جنگد.

مانند نتایج اخیر در یک آزمون بزرگ سراسری دیگر – ارزیابی ملی پیشرفت آموزشی – ایالات متحده. نتایج نشان داد که دانش آموزان برجسته در خواندن و ریاضیات عملکرد بهتری دارند ، در حالی که دانش آموزان کمتری پیشرفت نمی کنند.

کار گفت: "این یک علامت قرمز دیگر برای فکر کردن است."

تام لاولیس ، یک محقق آموزشی در نزدیکی ساکرامنتو ، کالیفرنیا ، گفت که استان های آزمایش شده چین شاهد افزایش چشمگیر در نتایج آنها بودند. مشخص نیست که این گروه از دانشجویان به طور کلی نماینده چین هستند. کار روز دوشنبه به خبرنگاران گفت که این چهار شهر بزرگ از کل چین ثروتمندتر هستند. منطقه چین در سال 2015 ، کشور آسیایی سنگاپور آواره شد.

لیولاس گفت: "این تنها کشوری است که به دولت ملی اجازه می دهد استان هایی را که آزمایش شده اند انتخاب کند." "نمرات چینی هنوز توضیح آن بسیار دشوار است."

لاول عملکرد کلی ایالات متحده را متوسط ​​توصیف می کند.

لویلیس گفت: "ایالات متحده از زمان آغاز PISA كه در وسط بسته است ، آنچه انجام می دهد را انجام می دهد."

با این حال ، برخی دیگر ، به شدت در مورد نمرات آمریکایی ، به ویژه در ریاضیات ، نگران هستند. مارک تاکر ، بنیانگذار مرکز ملی آموزش و اقتصاد گفت: ایالات متحده باید در صورت حفظ رقابت با چین بهبود یابد.

تاکر گفت: "چین قصد دارد از ایالات متحده به عنوان بزرگترین اقتصاد جهان پیشی بگیرد. سخت است که ببینیم چگونه ایالات متحده می تواند با کشوری بسیار بزرگتر که دارای نیروی کار بسیار تحصیلکرده ای است و از درآمد بسیار کمتری نسبت به ما برای کار برخوردار است ، رقابت کند."

آزمون ترکیبی از سؤالات چند گزینه ای و باز ، هر سه سال یکبار توسط سازمان همکاری و توسعه اقتصادی مستقر در پاریس (OECD) هماهنگ می شود. مدارس در هر کشور بطور تصادفی انتخاب می شوند و OECD می گوید انتخاب مدارس به حد ممکن فراگیر است به طوری که نمونه های دانش آموزان از طیف گسترده ای از پیش زمینه ها و توانایی ها انتخاب می شوند.


بتسی داووس از عدم پیشرفت دانشجویان آمریکایی پشیمان شد (به روز رسانی)


© 2019 انتشارات آسوشیتدپرس. کلیه حقوق محفوظ است.

استناد:
نمرات آمریكا بالاتر از حد متوسط ​​در خواندن و علم است و در ریاضیات عقب مانده است (2019 ، 3 دسامبر)
برگرفته در 3 دسامبر 2019
از https://phys.org/news/2019-12-scores-a- میانگین-علمی-lags-math.html

این سند مشمول حق چاپ است. جدا از هرگونه معاملات منصفانه به منظور مطالعه و تحقیق خود ، خیر
بخشی را می توان بدون اجازه کتبی تکثیر کرد. محتوا فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه می شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن