طرز تهیه خوراک لوبیای رژیمی

مصرف لوبیا به صورت رژیمی با استفاده از هر کدام از انواع لوبیاهای موجود در بازار حبوبات امکان پذیر می باشد و دستور پخت های مختلفی برای تهیه انواع خوراک لوبیا رژیمی وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقه غذایی خود از آنها بهره ببرید. بهترین انواع لوبیا که فیبر بالایی نیز داشته باشند لوبیای سیاه و لوبیا سبز هستند. البته دیگر انواع لوبیا نیز برای مصارف رژیمی مناسب هستند.

این دستور العمل  پیشنهاد شده فوق العاده سریع، سالم و عالی است! بهترین ویژگی این غذا این است که با توجه به وجود حدود ۶ گرم فیبر در لوبیا و برنج قهوه ای ، به شما کمک میکند تا شکمی صاف داشته باشید !!

مطالعه ای در سال۲۰۱۱ نشان داد که افزودن فیبر به رژیم غذایی ، به کاهش چربی شکمی کمک میکند. در واقع، محققان دریافتند که به ازای افزایش هر ۱۰ گرم فیبر خورده شده در روز به مدت پنج سال ، چربی۳٫۷٪ کاهش خواهد یافت. لوبیا سیاه و برنج قهوه ای هر دو جزء سوپرفودهای کاهش وزن هستند ، پخت این غذا فقط ۱۰ دقیقه طول می کشد ، می توانید بعد از پخت آن رابسته بندی کنید و برای چند روز ناهار استفاده کنید !

مواد لازم

  • ( برای 4 نفر )
  • 2 فنجان برنج قهوه ای ، از قبل تهیه شده و منجمد در صورت امکان
  • 350 گرم لوبیا سیاه پخته شده ، بدون نمک
  • 1 قاشق چایخوری پودر سیر
  • 1/4 فنجان گشنیز تازه خرد شده
  • 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون

طرز تهیه خوراک
برنج قهوه ای یخ زده و پخته شده را با روغن زیتون در یک قابلمه گرم کنید ، لوبیای سیاه را همراه با سیر و نمک به برنج اضافه کنید و به آن حرارت بدهید. اگر دوست داشتید این مخلوط راباگشنیز خرد شده مخلوط کنید و برروی میز سرو کنید و از آن لذت ببرید.

اطلاعات غذایی در هر وعده

  • کالری : 210
  • سدیم : 250 میلی گرم
  • قندها : 0 گرم
  • کلسترول : 0 میلی گرم
  • چربی اشباع شده : 0.5 گرم
  • فیبر : 6 گرم
  • پروتئین : 7 گرم
  • کربوهیدرات : 34 گرم

 

دیدگاهی بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

3 × پنج =