چند تمرین تعادلی مناسب برای افزایش قد

چند تمرین ورزشی مناسب برای افزایش قد

با اینکه بسیاری از عوامل موثر بر قد از کنترل شما خارج هستند، چندین حرکت ورزشی هست که می‌توانید برای رسیدن به نهایت قد خود انجام دهید. با در نظر گرفتن این نکته، بهترین روش‌ها برای افزایش قد طبیعی ورزش‌های مناسب افزایش قد میباشد که در ادامه ذکر می‌شوند.

تمرین 1

روی پای راست خود به حالت تعادل بایستید از ناحیه کمر به سمت جلو خم شوید پای چپ خود را تا آنجا که مقدور است به طرف عقب و بالا ببرید. دست‌های خود را به طرفین باز کنید در همین حالت 10 ثانیه مکث کنید دوباره به حالت عادی بایستید و با پای مخالف همین تمرین را تکرار کنید.

تمرین 2

به پشت روی یک سطح ثابت مثل تخت یا کاناپه دراز بکشید . بعد کف پا را روی زمین بگذارید و زانو ها را خم کنید. قسمت بالای سر تخت یا کاناپه را با دست بگیرید. پای خودرا به سمت بیرون بکشید و نوک پاهایتان را کاملاً کشیده کنید طوری که پشت شما با سطح هماهنگ و چسبیده باشد و فقط نوک پاهای شما به طرف بالا کشیده شود. این حالت به کشش عضلات و آب شدن چربی شکم شما کمک میکند. حالت تنفس شما در این تمرین مهم است.

این حرکت را در ماه اول 5 بار و در ماه‌های بعد 10 بار تکرار شود.

بین تکرار هر بار تمرین حتماً باید نفس بلندی داشته باشید.

تمرین 3

1. ابتدا به صورت طاق باز روی زمین دراز بکشید و دو دست خود را باز کنید و پای چپ خود را بالا بیاورید. پشت شما با زمین کاملاً باید تماس داشته باشد و باسن شما از زمین جدا نشود. فقط پای خود را بالا بکشید. بعد پای خود را پایین بیاورید و بعد پای راست را به همین صورت تکرار کنید.

2. در این تمرین به همان حالت طاق باز دست‌ها را باز نگه دارید این بار پای چپ خود را به طرف راست بدن کشیده و جهت مخالف به زمین نزدیک کنید حالا به صورت اول برگردید و این کار را با پای راست انجام دهید .

این حرکت را در ماه اول روزی 4 بار و در ماه‌های بعد روزی 8 بار تکرار شود .

مرور بیشتر...

0

دیدگاهی بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

17 + 7 =