مقالات

ماندن بیشتر در مدرسه ابتدایی با پیشرفت دانش آموزان بالاتر همراه است

مقالات علمی با ترجمه مستقیم سایت بزرگ دنیای خوب زندگی

مدرسه

اعتبار: دامنه عمومی CC0

NEW YORK (رویترز) – یک مطالعه جدید نشان می دهد که دانش آموزان آمریکایی وقتی در مدرسه ابتدایی برای کلاس های 6-11 (11-11) و هفت (12-12) بمانند ، نه اینکه به مدرسه راهنمایی بمانند ، در آزمون خواندن و ریاضی بهتر عمل می کنند. در مقابل ، دانش آموزان هشتم (14-14 ساله) در مدارس راهنمایی نسبت به دبیرستان نتایج بهتری کسب کردند.

ماریسا مالون ، محقق ارشد دانشگاه ویرجینیا در شارلوتزویل گفت: "مطالعه حاضر به گروه انتقالی در حال رشد تحقیق در مدرسه در دوران نوجوانی مرتبط است که با پیامدهای نامطلوب مرتبط است." مالون و همکاران گزارش یافته های خود را در اثربخشی مدرسه و پیشرفت مدرسه.

در ایالات متحده روش های متفاوتی وجود دارد که دانش آموزان می توانند با افزایش سن ، بین مدارس حرکت کنند ، با نمرات تحت پوشش مدارس مختلف که به عنوان تشکیل کلاس شناخته می شوند. یکی از رایج ترین شکل گیری ها رفتن به مدرسه ابتدایی تا کلاس پنجم ، سپس به مدرسه راهنمایی از کلاس های ششم تا هشت و سپس به دبیرستان از کلاس نهم به بعد است. اما بسیاری از مطالعات نشان داده اند که انگیزه و پیشرفت تحصیلی در مدارس راهنمایی کاهش می یابد ، جایی که دانش آموزان ششم در مدارس راهنمایی بیشتر از کسانی که در مقطع ابتدایی می مانند ، شایستگی دانشگاهی ، مشکلات نظمی بیشتری و حضور کمتر دارند.

بیشتر این مطالعات بر عملکرد دانش آموزان متمرکز بود ، اما برای بدست آوردن یک دیدگاه کمی متفاوت در مورد این موضوع ، مالون و همکارانش تصمیم گرفتند روی عملکرد مدرسه تمرکز کنند. این امر همچنین به آنها امکان می دهد عوامل مختلفی را در سطح مدرسه در نظر بگیرند که می تواند بر عملکرد تحصیلی تأثیر بگذارد ، از جمله اندازه مدرسه ، ترکیب نژادی ، وضعیت اقتصادی اقتصادی و اینکه آیا مدرسه در یک مکان شهری ، حومه یا روستایی قرار دارد. آنها همچنین دانش آموزان ششم ، هفتم و هشتم محسوب می شدند ، در حالی که اکثر مطالعات فقط مربوط به دانش آموزان ششم و هفتم بود.

آنها 573 مدرسه دولتی در ویرجینیا را مطالعه کردند ، که پیکربندی متنوعی در کلاس دارند. بیشتر دانش آموزان برای کلاس های 6 ، 7 و 8 به دبیرستان می روند ، اما در بعضی از مناطق دانش آموزان در دوره ابتدایی تا کلاس ششم یا هفتم باقی می مانند ، سپس مستقیماً به دبیرستان می روند و با از دست دادن دبیرستان.

همه مدارس در ویرجینیا از کلاس 3 به بعد تست خواندن و ریاضی اجباری را انجام می دهند. مالون و همکارانش گزارش دادند که نمره قبولی در این آزمون ها در کلاس های 6 ، 7 و 8 برای هر مدرسه بیش از سه سال است ، سپس میزان پاس را بین سازندهای مختلف مقایسه کرد. آنها دریافتند که میزان قبولی در این آزمونها برای دانش آموزان ششم و هفتم در مدارس ابتدایی نسبت به مدارس راهنمایی به طور قابل توجهی بالاتر بود ، اگرچه این تأثیر برای دانش آموزان ششم از کلاس های هفتم برجسته تر بود. برای دانش آموزان کلاس 8 ، میزان نمره قبولی در مدارس متوسطه بالاتر از دبیرستان ها بود.

با هم جمع آوری شده ، این یافته ها نشان می دهد که دانش آموزان با گذار در مدرسه ، به ویژه در سنین نوجوانی ، بر روی پیشرفت تحصیلی آنها تأثیر منفی می گذارند. بنابراین مالون و همكارانش توصیه می كنند كه برای كاهش تعداد واگذاری مدارس ، لغو مدارس راهنمایی یك گزینه باشد.

اگرچه این مطالعه فقط مدارس آمریکایی را مورد بررسی قرار داده است ، اما مالون می گوید انتقال بین مدارس ممکن است به خوبی بر پیشرفت دانش آموزان در کشورهای دیگر تأثیر بگذارد. وی گفت: "دوران نوجوانی دوران جوانی و چالشی برای جوانان است ؛ این افراد با طیف وسیعی از تحولات فیزیولوژیکی ، روانی ، اجتماعی و عاطفی روبرو هستند و در عین حال با گذار به مدرسه راهنمایی روبرو می شوند که کاملاً متفاوت از دبستان است. به عنوان مثال بسیاری از دانش آموزان دوره متوسطه آمریکایی معلمان در طول روز ، این بدان معناست که آنها نیاز به یادگیری قوانین و انتظارات چند کلاس درس دارند ، در مقابل فقط یک ترم. اندازه کلاس ها و مدارس نیز در مدارس راهنمایی بزرگتر هستند. ما ممکن است مشکوک که دانش آموزان در کشورهای دیگر ممکن است با چالش های مشابهی در تطبیق با محیط مدرسه جدید روبرو هستند. "


آیا مدرسه چارتر انتخاب مناسبی برای فرزند شما است؟


اطلاعات بیشتر:
اثربخشی مدرسه و پیشرفت مدرسه، DOI: 10.1080 / 09243453.2019.1654526

ارسال شده توسط
تیلور و فرانسیس




استناد:
اقامت در مدرسه ابتدایی که بیشتر با موفقیت دانش آموزان بالاتر همراه است (2019 ، 20 سپتامبر)
برگرفته شده در 20 سپتامبر 2019
از https://phys.org/news/2019-09-elementary-school-longer-higher-student.html

این سند مشمول حق چاپ است. جدا از هرگونه معاملات منصفانه به منظور مطالعه و تحقیق خود ، خیر
بخشی را می توان بدون اجازه کتبی تکثیر کرد. محتوا فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه می شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن